ماه رمضان 95 دانلود مداحی جدید ماه عسل 95 دانلود سریال های ماه رمضان 1395 پوستر و عکس تبریک رمضان

ماه رمضان 95 دانلود مداحی جدید ماه عسل 95 دانلود سریال های ماه رمضان 1395 پوستر و عکس تبریک رمضان

ماه رمضان 95 دانلود مداحی جدید ماه عسل 95 دانلود سریال های ماه رمضان 1395 پوستر و عکس تبریک رمضان

ماه رمضان 95 دانلود مداحی جدید ماه عسل 95 دانلود سریال های ماه رمضان 1395 پوستر و عکس تبریک رمضان

اشعار شب قدر 95 دانلود متن دعا برای شب های قدر و ماه رمضان 95

اشعار شب قدر 95 دانلود متن دعا برای شب های قدر و ماه رمضان 95

اشعار شب قدر, شعر شهادت امام علی, شعر درباره شب قدر, شعر برای شب قدر, شعر درباره شهادت امام علی, شب قدر, شعر شب قدر, اشعار شب قدر, اشعار شهادت امام علی


شب قدر, شعر شب قدر

اشعار شب قدر

لطف تو یارب! ازل است و ابد 
این منم و این گنه بی‌عدد
روی سیه، بار خطا، فعل بد    
نمی‌زنی به سینه‌ام دست رد    یا واحد یا احد یا صمد
تشنـه لبم آب حیاتم بده    
 غرق گنـاهم حسناتم بده
از کرم خویش نجاتم بده    
 اگرچه باشدگنهم بی‌عدد   یا واحد یا احد یا صمد
بنده ولی بنـده شرمنده‌ام    
 رو سیه و زار و سرافکنده‌ام
باز به سوی تو پناهنده‌ام     
 ای همه عفو تو فراترزحد    یا واحد یا احد یا صمد
آمده‌ام تا کـه قبولم کنی     
وصل به اولاد رسولم کنی
سائل زهرای بتولم کنی      
جزکرمت هیچ ندارم سند   یا واحد یا احد یا صمد
مرا به قرآن پیمبر ببخش   
به اشک صدیقه ‌اطهر ببخش
به آخرین نماز حیدر ببخش   
که بوده ذکرم همه حیدرمدد  یا واحد یا احد یا صمد
عبـد فراری‌ام که برگشته‌ام   
غرق به خوناب جگر گشته‌ام
ببین به کار خویش سرگشته‌ام   
آخر کارم به کجا می‌رسد؟   یا واحد یا احد یا صمد
من که گنه‌کارترم از همه     
ز آخر کار خود کنم واهمه
به پهلوی شکسته فاطمه      
ببخش ورنـه آبرویم رود     یا واحد یا احد یا صمد

 

شعر شب قدر, اشعار شب قدر

 

عبدم ولـی عبـد گنه‌کار
هم روسیاهم هم گرفتار
معبود من ای حیّ دادار
من بنـدۀ عاصی، تو غفار       الغوث خلّصنا من النّار
دستـم بگیــر از پا نشستم
یک عمر عهدم را شکستم
عفو تو باشد بـود و هستم
یارب تو آبرویم را نگهدار     الغوث خلّصنا من النّار
من خستــه از بـار گنـاهم
مویــم سفیـد و روسیـاهم
این عفو تو این اشک و آهم
بـاز آمـدم با جرم بسیار      الغوث خلّصنا من النّار
اگـرچـه مستحـق نـارم
روزم شده چون شام تارم
مولا علی را دوست دارم
بـر حـرمت حیـدر کرّار        الغوث خلّصنا من النّار
یا سیـدی تـا زنـده هستم
از عفو تـو شرمنـده هستم
شرمنده زین پرونده هستم
خواندم تو را با این دل زار     الغوث خلّصنا من النّار
از جرم بسیارم چه گویم؟!
حتـی نیاوردی بـه رویم
پیوستـه دادی آبــرویم
در بین خلق ای حیّ دادار     الغـوث خلّصنا من النّار
یـارب یـارب یـا الهـی
بر جرم سنگینم گواهی
من بی‌پناهم تـو پناهی
من معصیت‌کارم تو ستّار      الغوث خلّصنا من النّار

منبع:mahdivahidi.ir

 

متن شعر نوحه و مداحی و دانلود نوحه برای شب های قدر و شهادت 

 مرثیه شب بیست و یکم ماه رمضان 1395 مداحی های شب 23 شهادت امام علی (ع) دانلود ... شب بیست و یکم رمضان1395 حدادیان- قسمت سوم(دعا و مناجات - دعای کمیل) ... May 26, 2016 – شعربرای مداحی رمضان 95 متن اشعارمخصوصرمضان 1395 … ... دانلود نوحه شب های قدر از سید مهدی میرداماد متن مناجات با خدا و روضهحضرت علی (ع) .

دانلود نوحه و روضه شب قدر ماه رمضان 1395 - جدید 95

 دعای روز چهاردهم ماه مبارک رمضان +دانلود · گلچین روضه های ترکی محرم ۹۴ سری دوم ….. دانلودمداحی به مناسبت شب نوزدهم ماه مبارک رمضان شب قدر | شیک ترین ها. ... آئینی، شعر مذهبی ،مداحی، دانلود مداحی، متن روضه ها، روضه امام حسین،شعر ...

دانلود نوحه و روضه شب های قدر در سال 1395 2016 - جدید 95

 – برچسب ها مولودی خوانی جواد مقدم روضه خوانی شب اول رمضان95 مرثیه خوانی شب اول … ... دعای روز چهاردهم ماه مبارک رمضان +دانلود · گلچین روضه های ترکی محرم ۹۴ سری دوم … ... حاج مجتبی رمضانی شب های قدر ماه رمضان93 باهوای حرم بادانلود مداحی … ..... May 26, 2016 – شعربرای مداحی رمضان 95 متن اشعار مخصوص رمضان 1395 …

سایت حاج سید مهدی میرداماد: عابس

متن اشعار. ارتباط با ما. اطلاعیه. محرم; صفر; فاطمیه; رمضان; شهادت ها; ولادت ها; ادعیه و ... ماه کامل شد دوباره وقت دیدار آمده - مدح. دانلود. اگه غم نداری با علی ، چیزی کم نداری با حسن - سرود ... اعلام برنامه های اردیبهشت ماه 1395. لیالی قدر | به مدت 3 شب | ساعت 23 | قم-گلزارشهدای علی ابن جعفر-مجتمع امام خمینی ... عنوان جلسه هفتگی ( 95/03/21 ).

دانلود و متن دعای روزانه رمضان 95 | نوروز 95

دانلود دعاهای روزانه ماه رمضان 95 + متن دعای هر روز | دانلود آهنگ ... ۳ روز پیش – فضیلت و خواص سوره قدر; اعمال مشترک شبهای قدرمتن دعای سحر مخصوص ماه … ... برچسب ها متنهای مداحی شب تاسوعا محرم94 اشعار و متنمداحی روز تاسوعامحرم94 ...

فرد مطلبدانلود مداحی میثم مطیعی شب 19 21 23 ماه رمضان 95 

. - دانلود نوحه و مداحی شب ۱۹ و ۲۱ و ۲۳ رمضان ۹۴ – محمود کریمی – شب های قدر. www.yasdl.com .... متن اشعار شب ۲۳ ماه مبارک رمضان سال ۱۳۹۳ با نوای حاج محمود کریمی در امامزاده … .... jadid95.ir/دانلود-دعای-روز-نهم-۹-ماه-مبارک-رمضان-خر.h…

متن دعای تمام روزهای ماه رمضان 95 | عکس جدید 94

 - اعمال مشترک شبهای قدر · متن دعای سحر مخصوص ماه مبارک رمضان · دعاى روز … اعمال شب … www. nowruz95.ir/12251/اعمال-ماه-مبارک-رمضان-سال-۹۵ ماه رمضان … ۱ – در تمام ایام ماه رجب دعای ... ۳ روز پیش – گنجشکک اشی مشی، متن + شعر …

پایگاه جامع مداحی حاج میثم مطیعی

در آستانه شب های نورانی قدر، مجموعه کامل "دعای جوشن کبیر" با نوای حاج میثم مطیعی، ... مراسم مناجات شب نهم ماه مبارک رمضان، با نوای حاج میثم مطیعی که مورخ 95/03/26 در ...

متن اس ام اس و پیامک ویژه شب های قدر 95 - پرشینی ها

 متن اس ام اس و پیامک ویژه شب های قدر 95 اس ام اس شب های قدر 95 پیامک شب های قدر 95 اس ام اس شب قدر 95پیامک شب قدر 95 اشعار و متن مخصوص شب های قدر 1395 دعا. ... اس ام اس جدید · اس ام اس تبریک تولد · اس ام اس خنده دار · اس ام اس سرکاری · اس ام اس عاشقانه · اس ام اس مناسبتی · دانلود ... قلب ماه رمضان ، شب قدر است .

اشعار شب قدر 94 دانلود متن دعا برای شب های قدر و ماه رمضان ...

رد نیو - دانلود متن دعا برای شب های قدر ماه رمضان امسال 94 ... دانلود متن دعا برای شب های قدر ماه ...... پیامک شب های قدر سال 94 - 95 | دانلود سریال 94. 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.